در این مطلب ۱۴ طرح توجیهی که بهترین ابزار برای کسب درآمد بالا هستند را به شما معرفی می کنیم و می توانید با دانلود و مطالعه این طرح های خدماتی و تولیدی بیزینس پر رونقی را راه اندازی و مدیریت کنید.  راه اندازی یک کسب و کار پرسود دغدغه بسیاری از افراد است ، به ویژه از زمان شیوع کرونا که اکثر کسب و کارها با مشکل مواجه شده اند ، بسیاری به دنبال راهکارهایی به منظور خروج کسب و کار خود از بحران و درآمدزایی ایده آل بوده اند. اما تعداد کمی از آنها بصورت تخصصی و با استفاده از تحلیل بازار و امکان سنجی اقتصادی پیش رفته اند. طرح توجیهی مانند یک نقشه راه می تواند از صفر تا صد یک کسب و کار را برای شما مشخص نماید و دید خوبی از زمان سوددهی ، نحوه راه اندازی ، مدیریت کسب و کار و هزینه های لازم را به شما ارائه نماید.

طرح توجیهی چیست؟

طرح توجیهی یا feasibility study یک پلن و برنامه کامل از جزئیات یک کسب و کار است که تمام مسائل فنی ، اقتصادی و مالی را مورد بررسی قرار داده و شما می توانید با دانلود طرح مورد نظر خود ، کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنید و در ادامه سود مالی و درآمد بالایی را کسب نمایید.

هر طرح توجیهی سه بخش اصلی و ضروری دارد. تحلیل بازار ، تجزیه تحلیل مالی و توجیه پذیری فنی. یعنی یک طرح کامل می تواند با تحلیل بازار به شما میزان تقاضا و مشتریان ، بازارهای مصرف، جامعه هدف ، تعداد رقبا و اطلاعات بسیار دیگری را از وضعیت بازار کسب و کار موردنظر به شما ارائه دهد. همچنین با آنالیز فنی و امکان سنجی اجرای بیزینس ، تجهیزات ، تخصص و نیروی کار مورد نظر را تعیین می کند و در نهایت با تحلیل مالی ، نحوه سوددهی ، میزان سود و درآمد قابل انتظار ، نقطه سر به سری و زمان سوددهی را مشخص می نماید.

پیشنهاد می کنیم حتما قبل از راه اندازی یک کسب و کار ، حداقل چند طرح توجیهی در ارتباط با آن را مطالعه کنید.

۱۴ طرح توجیهی با درآمد بالا

برای اینکه درآمد بالایی داشته باشید پیشنهاد می کنیم این ۱۴ طرح را از وب سایت توجیهی دات کام به آدرس tojihi.com دانلود نمایید. همچنین بیش از ۱۲۰۰ طرح در وبسایت توجیهی دات کام ارائه شده که امکان راه اندازی هر نوع کسب و کاری را به شما میدهد. بسیاری از این طرح ها تولیدی هستند و برخی دیگر نیز خدماتی هستند. همچنین می توانید ۱۲۰۰ طرح را از لینک پکیج طلایی طرح توجیهی بصورت یکجا دانلود نمایید. لینک چند مورد قرار داده شده که می توانید با کلیک روی آنها به راحتی طرح را مشاهده و دانلود کنید. سایر موارد را نیز از وب سایت (توجیهی دات کام) مشاهده نمایید.

طرح توجیهی کاشت آلوئه ورا

طرح توجیهی گردشگری

طرح توجیهی شالیکوبی

طرح تولید پتو

طرح تولید و پرورش زنبور عسل

طرح توجیهی تولید مربا

طرح توجیهی اقامتگاه بومگردی

طرح توجیهی نان فانتزی

طرح توجیهی تولید کپسول اکسیژن

طرح توجیهی تولید کمپوت

طرح توجیهی تولید مواد شوینده

طرح توجیهی بسته بندی گوشت و مرغ

طرح توجیهی تولید شیره خرما

طرح تولید بیل و فرغون

هرکدام از طرح های بالا امکان راه اندازی یک کسب و کار با کمترین هزینه و توان مالی را به شما می دهند و در عین حال درآمد فوق العاده ای را به همراه دارند.