تفاوت میان بنر اینستاگرام با بنر وب سایت

امروز در راستای تبلیغات اینستاگرامی و برای افرادی که میخواهند تبلیغات اینستاگرامی انجام دهند ، میخواهیم آن ها را با طراحی بنر سایت و تفاوت آن با بنرهای تبلیغاتی اینستاگرامی آشنا سازیم . برای تکمیل این مطلب از مطالب سایت پارسی طرح ایرانیان کمک گرفته شده است . طراحی بنر برای نمایش در سایت خیلی متفاوت از نمایش در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام است .

تفاوت میان بنر اینستاگرام با بنر وب سایت

محدودیت هایی که برای وب سایت ها وجود دارد در اینستاگرام خیلی کمتر است .  اول از همه بیایید به سایز بنر اینستاگرام اشاره کنیم .

در اینستاگرام اگر بخواهید به صورت پست تبلیغ خود را منتشر کنید ، ابعاد ۶۰۰ در ۶۰۰ پیکسل منطقی است و اگر شما در این ابعاد طراحی با کیفیتی انجام دهید ، مطمئنا نمایش آن عالی خواهد بود . برای استوری سایز متفاوت است ، بر اساس قوانین Instagram  اگر بخواهید طرح خود در قالب استوری به نمایش در آورید باید آن را در سایز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ ریسایز کنید .

البته اگر سایز شما بر حسب این مقیاس اما کوچک تر باشد اینستاگرام ایرادی از شما نمی گیرد ، اما بهترین توصیه این است که سایز اولیه طرح در ۱۰۸۰ *۱۹۲۰ قرار دهید و طرح خود را بر این اساس پایه گذاری کنید تا در نتیجه خروجی کیفیت شما بسیار بالا و مناسب باشد .

مثلا در استوری بنر تبلیغاتی اگر در ۱۴ ثانیه به خوبی به نمایش در آید و بتواند کاربر را جذب کند ، آن طرح جزو طرح های موفق محسوب می شود .

شرایط بنر تبلیغاتی در تبلیغات کلیکی و وب سایت ها چگونه است ؟

خوب ماجرا برای تبلیغات اینترنت خصوصا تبلیغات بر بستر تبلیغات کلیکی کاملا متفاوت است . مثلا شما در تبلیغات کلیک به طور متوسط ۱۵ سایز می توانید داشته باشید ، صاحبان این پلتفرم ها با بررسی و تجربه به دست آورده از نحوه نمایش در وب سایت ها به این نتیجه رسیده اند که وب سایت ها چه جایگاهی برای نمایش دارند و به اندازه همان می توانید شما طراحی بنر خود را ریسایز کنید .

که همانطور که گفته شد ، به طور متوسط ۱۵ سایز قابل اجراست .

مورد بعدی میزان حجم خروجی یک طرح برای نمایش در ساختار کلیکی است . شما در این سیستم به طور معمول نمی توانید بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت فراتر بروید . پس هنگام طراحی انقدر باید دقت کنید که طرح های بیش از این مقدار نرود ، چرا که در غیر اینصورت سیستم به صورت خودکار طرح شما را برای آپلود نمی پذیرد . پس بیش از این خود را زحمت ندهید .

مورد بعدی میزان نمایش است ، شاید در این مورد محدود زیادی نباشد اما همیشه به کسانی که تبلیغات انجام می دهند تا اگر قرار است طرح خود را منتشر کنند تا جای ممکن زمان آن کوتاه اما مفید باشد تا بیننده در یک زمان بسیار کوتاه ۳ الی ۵ ثانیه به خوبی طرح شما را ببینید و وارد وب سایت شما شود .

مورد دیگری تفاوت میان یک طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام با بنر تبلیغاتی برای نمایش در وب سایت ها را مشخص می کند ، موضوع فرمت خروجی طرح است ، شما در سایت ها نمی توانید بنر خود را به صورت ویدیویی منتشر کنید مگر در شرایط و چارچوب خاص ، مثال در آپارات و از قبل نمایش ویدیو ! اما در غیر از این صورت بستری فراهم نیست که شما بخواهید چنین کاری را انجام دهید .

در بستر وب سایت ها ، فرمت بنر شما یا باید به صورت عکس باشد ، .jpg  و یا به صورت متحرک با فرمت .gif  باشد . اما در اینستاگرام شرایط متفاوت است ، شما هم در قالب پست می توانید ویدیو منتشر کنید و هم در قالب استوری .

امیدواریم موفق باشد و همانطور که گفته شد ، در این مطلب از مطالب سایت پارسی طرح ایرانیان کمک گرفته شده است .  لینک بخش مطالب پارسی طرح ایرانیان