تعداد دنبال کننده های شما

بازدید ویدئو در توئیتر:

وقتی فردی وارد فضای مجازی یا توئیتر می شود؛ برایش مهم است که چطور بازدید ویدئو در توئیتر را بالا ببرد. همانطور که تعداد رسانه های اجتماعی افزایش پیدا می کند؛ توئیتر در میان رسانه های اصلی خواهد ماند.

با ماهانه۳۲۱میلیون کاربر فعال، فهمیدن این که توئیتر یکی از همان رسانه های اصلی است؛ کار سختی نیست؛ اما سوال اصلی این است که چطور بخشی از آن۳۲۱میلیون را با خود همراه سازیم؟

تعداد دنبال کننده های شما نشان دهنده ی این است که چند نفر با شما همراهی می کنند. گرچه تعداد واکنش به توئیت های شما نیز حائز اهمیت است. وقتی شما ۷۰۰دنبال کننده داشته باشید و فقط۱۰۰تای آن ها به شما واکنش نشان دهند، گویای آن است که آنچنان به هم مرتبط نیستید.

یکی از راه های افزایش ویدئوی شما در توئیتر این است که خود ارتباط را شروع کنید و به توئیت های دیگران عکس العمل نشان دهید. بدین صورت کم کم آن ها را مشتاق کرده که به صفحه ی شما و آنچه که شما توئیت می کنید سر بزنند.

تعداد دنبال کننده های شما

اگر نتوانستید بازدید ویدئو در توئیتر را به مقدار دلخواهتان برسانید؛ آن رابه ما بسپارید.

فالوور اینستاگرام:

رسانه های اجتماعی بر اساس تعداد هستند؛ تعداد لایک، تعداد ویو، تعداد فالوور و…در واقع صحیح است؛ چرا که چه حساب شخصی و چه حساب کاری هر دو از تعداد فالوور است که سود می برند.

دلیل اینکه بخواهیم حساب کاری ما فالوور زیادی داشته باشد؛ مشخص است؛ چرا که میخواهیم کالای خود را بفروشیم یا خدمات ارائه دهیم اما دلایل دیگری نیز وجود دارد مانند:

  • فالوور زیاد، سرگرمی و ارتباط بیشتری به وجود می آورد؛ نظرات بیشتری می گیریم همانطور که هدف یک رسانه اجتماعی این است که اجتماعی شویم!
  • فالوور زیاد نشان می دهد شما فعالیت خوبی در اینستاگرام دارید و بیشتر جدی گرفته می شوید و این به فالوورهای جدید انگیزه می دهد که صفحه ی شما را داشته باشند.
  • می توانید افرادی با علایق مشترک پیدا کرده و در سرتاسر جهان دوست پیدا کنید.
  • اینکه گروه بیشتری از افراد ما را دنبال می کنند و یا به عبارتی به آنچه که شما انجام می دهید علاقه دارند و طرفدار آن هستند؛ ارزش معنوی بالایی دارد.

با این حساب، اگر میخواهید فالوور اینستاگرام  خود را افزایش دهید؛ ما اینجا هستیم!

افزایش پلی موزیک اسپاتیفای:

در اینجا تعدادی از راهکارها که منجر به افزایش پلی موسیقی در اسپاتیفای می شود را عرضه می داریم:

  • پروفایل شما باید مورد بررسی و تحقیق قرار بگیرد و به قسمت”اسپاتیفای برای هنرمندان” عرضه شود. مزیت این کار این است که یک تیک آبی در کنار پروفایل شما قرار می گیرد و می توانید پروفایلتان را با یک بیوگرافی، عکس، تاریخ تور و ویژگی موسیقی که شما علاقه دارید؛ شخصی سازی کنید و در نتیجه طرفداران بیشتری به خود جذب کنید.
  • پلی لیست ها سریع ترین راه ها هستند تا موسیقی مورد نظر را به گوش میلیون ها نفر برسانید. اما قرار دادن موسیقیتان در لیست های معروف کار سختی است چرا که برترین پلی لیست ها توسط تیم ویرایشگری اسپاتیفای کنترل می شود.

زیاد شنیده شدن موسیقی شما در بین انبوهی از موسیقی هایی که توسط هنرمندان تولید می شود؛ به نظر کار سختی می رسد؛ اما ما آن را برایتان انجام خواهیم داد.