مرجع فروش کپسول آتش نشانی

امروزه دستگاه های مختلفی جهت مبارزه با آتش سوزی های مختلف طراحی و ساخته شده است که در این امر تلاش زیادی شده است تا این دستگاه های خاموش کننده که به کپسول آتش نشانی معروف میباشد وزن کمتری نسبت به گذشته داشته باشند تا حمل آن آسان تر شده و همچنین به راحتی بتوان این کپسول ها را به سایر نقاط منتقل نمود. که بدین ترتیب هر شخصی میتواند از این دستگاه ها استفاده کند و در مواقع آتش سوزی برای خاموش کردن آتش نیز اقدام کند. از جمله خصوصیات این دستگاه ها میتوان به شلنگ طویل و البته کافی آن اشاره نمود که نیاز به نزدیک شدن به آتش جهت خاموش شدن نمی باشد و از فاصله های دور نیز میتوانید این کار را انجام دهید.

مرجع فروش کپسول آتش نشانی

 

کپسول آتش نشانی پودر و گاز از جمله خاموش کننده های پر کاربرد دستی میباشد که نقش مهمی در ایمنی منازل و محیط کار ایفا میکنند . از این نوع کپسول های خاموش کننده برای خاموش کردن مشتقات نفتی نظیر آتش سوزی بر اثر بنزین ، گازوئیل ، الکل و … استفاده میشود

کپسول آتش نشانی Co2 یا کپسول دی اکسید کربن از دیگر دستگاه های خاموش کننده تولید شده میباشد و از جمله خاموش کننده های پر کاربرد در ایمنی منازل و محیط کار هستند . دی اکسید کربن گازی است غیر قابل احتراق ، بی بو ، غیر رسمی وسنگین تر از هوا که داری چگالی ۵/۱ بوده وهادی الکتریسته نیست . به همین خاطر به یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها برای خاموش کردن آتش تبدیل شده است.

سایت ایمن گستران تنها مرجع آنلاین فروش کپسول آتش نشانی میباشد.